خط تولید اسانس و سرمایه لازم برای این خط تولید
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

برای تولید اسانس های صنعتی از روش و دستگاههای که این امر را به راحتی انجام می دهند استفاده میکنند. دستگاه تولید اسانس در انواع و اقسام مختلفی هستند که نیاز است در صورت راه اندازی خط تولید اسانس سرمایه بسیار خوبی را نیز داشته باشید. 

اسانس ها یکی از محصولاتی هستند که معطر بوده و کاربردهای بسیار زیادی دارند.اسانس ها را می توان از اندام های گیاهان تهیه کرد که از برگ، گل، میوه، دانه و ریشه آنها استفاده کرد.بیشتر از 90 نوع گیاه وجود دارد که می توان از آنها اسانس را استخراج کرد که به دلیل تبخیر اسانس ها بر اثر مجاورت هوا و در حرارت عادی، آنها را در روغن های فرار یا عطری یا اسانس های روغنی نیز می نامند.به طور کلی اسانس ها بی رنگ هستند و مخصوصا در زمانی که تازه تهیه می شوند ولی به مرور زمان به دلیل اکسیداسیون و مواد رزینی شدن رنگ آنها تیره می شوند برای جلوگیری از این تغییرات باید اسانس ها را در مکان خنک، خشک و ظرف های سر بسته از جنس شیشه نگه داری کرد.

تولید اسانس پرتقال، تولید اسانس لیمو ترش، تولید اساسن گل محمدی،  تولید اسانس میوه، تولید اسانس انواع سبزیجات، تولید اسانس انواع عطر از جمله مواردی هستند که می توان در این خط تولید از آنها استفاده کرد. 

نحوه تولید و نام دستگاههایی که برای راه اندازی این خط تولید مورد نیاز است به طور کامل در سایت اصلی شرکت سارگن استون قرار داده است و افرادی سرمایه گذاری که قصد دارند در این خط تولید سرمایه گذاری کنند ابتدا نیاز است سرمایه ای بین 2 الی 4 میلیارد موردنیاز است که قطعا بیشتر از این مبلغ هم برای آن صرف می شود به دلیل اینکه نوسانات قیمتی بر روی موارد بسیاری تاثیر میگذارند. 

خط تولید اسانس گیری صنعتی در کشور به تعداد کارگاهها و کارخانه ها بسیار زیاد است و همین موضوع باعث می شود که شما بدانید در این راه رقیبان زیادی دارید و زمان زیادی طول میکشد در ابتدا بازگشت سرمایه و سپس سوددهی را به دست آورید. 

بهتر است در کسب و کارهایی سرمایه گذاری کنید که میدانید با چالش بسیار بسیار کمی روبه رو هستید و شما را در مدت زمان کوتاه به هدفتان میرساند. از بین دهها و صدها خط تولید شرکت سارگن استون خطوط تولیدی پرسودی را ارائه می دهد که بهترین فرصت برای سرمایه گذاران می باشد و شما می توانید با دریافت راهنمایی و مشاوره های بسیار خوب از مدیریت این مجموعه بهترین تصمیم گیری را داشته باشید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: